Samenwerken tijdens lastige tijden


Mobility FFWD en Dag van de Rail zijn de jaarlijkse congressen van NIB waar de hele mobiliteits- en railsector bijeenkomt om ideeën, kennis en ervaringen uit te wisselen. 
 

Mobility FFWD
Dit jaar organiseren wij het samen met het rijk en regio hoe we de opgaven op het gebied van mobiliteit en verstedelijking in samenhang kunnen ontwikkelen. De nadruk ligt op het creëren van draagvlak voor nieuwe manieren van samenwerken.

Dag van de Rail
Het congres voor alle stakeholders in de railsector! Samen stappen zetten naar een veranderende mobiliteit door ons spoor centraal te zetten.

Opening 10:00 - 10:30 (30 Min)
Opening en welkom door dagvoorzitter Meindert Schut

Break 10:30 - 10:40 (10 Min)
Een korte pauze voor een kopje koffie en om je aan te sluiten bij de volgende sessie.

Open your mind sessies 10:40 - 11:05 (25 Min)

Kies één van de sessies om bij te wonen.

ITxPT: Kennismaking en eerste stappen in Nederland.

Met Julian Esser en Peter Verbeek

Hoe houden we onze Vitale Railinfrastructuur veilig in het digitale tijdperk?

Met Michel van den Braak

Schaalsprong Metropolitaan OV en Verstedelijking: de case van station Schiedam.

Met Stephan Bekx en Gerard Snel

  • Innoveren in het OT domein: de IT achterstand inhalen
  • 100% veiligheid bestaat niet: Security Monitoring

Met Eric ten Bos en Nina van Lanschot

* Let op! Max 8 deelnemers.

Break 11:05 - 11:15 (10 Min)
Een korte pauze voor een kopje koffie en om je aan te sluiten bij de volgende sessie.

Plenaire keynote 11:15 - 11:45 (30min)
Verstedelijking én Mobiliteit: de stad van de toekomst

Met Daan Zandbelt.

Afsluiting 11:45 - 12:00 (15 Min)
Tijdens deze wrap-up van de dag kijken we terug, maar ook vooruit.

Met dagvoorzitter 
Meindert Schut

Netwerksessies 12:00 - 13:00 (60 Min)
Vervolgens is er ruimte om te netwerken met oude bekenden en nieuwe relaties!

Einde online congres
Bedankt voor je komst en hopelijk tot snel!

Meindert Schut
 

Dagvoorzitter

Martin Guit

Strateeg Mobiliteit

Gemeente Rotterdam

Julian Esser

Operations Manager

InTraffic

Jan Reinier van Angeren

Advocaat en Partner
 

Stibbe

Michel van den Braak

Consultant Rail IT en Cybersecurity
 

Ricardo Rail

Stephan Bekx

Regional Planner
 

Gemeente Rotterdam

Daan Zandbelt

Rijksadviseur en Stedenbouwkundige Architect

De Zwarte Hond

Gerard Snel

Programma Manager MOVE
 

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat

Robert Hijman

Programma manager en strategisch beleidsmaker

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat

Lennart Helwig

Projectsecretaris Netwerkstrategie
 

SBAB

Thijs Kleijngeld

Senior Solution Consultant

Infor

Bert Verplancke

Sales Director Northern Europe

Infor

Eric ten Bos

Global Lead OT/IoT Cyber Security

Thales

Nina van Lanschot

Business Development Manager

Thales

Een online congres wordt volledig via internet gehost. Het geeft bezoekers de mogelijkheid om live toegang te krijgen tot verschillende sessies en deze bij te wonen vanaf hun computers. Deelnemers nemen deel via hun persoonlijke event omgeving die speciaal is ontworpen voor dit congres. 

Om deel te kunnen nemen heb je internetverbinding en een webbrowser nodig. Voor de beste kijkervaring raden we  aan deel te nemen met een laptop/ computer en een ondersteunde internetbrowser zoals Google Chrome.

Ben je van plan om te netwerken met andere bezoekers? Dan raden we je ook aan om een webcam en een microfoon te gebruiken.

Er worden alleen inschrijflimieten gehanteerd van 8 personen bij de tafelsessies. Wacht dus niet te lang met het kiezen van een tafelsessie. 

Je krijgt nu een bevestigingsmail met verdere instructies.  

Na het registreren krijg je binnen enkele dagen toegang tot je persoonlijke event omgeving. Ga op de dag van het congres naar Mijn Agenda in de persoonlijke event omgeving en klik op de sessie link om de sessie bij te wonen. 

Je kunt een virtuele stand zien als een stand op een live event. Klik op een sponsor om de virtuele stand te bezoeken en krijg het bedrijfsprofiel te zien.
Is je interesse gewekt? Klik dan op de knop "naar binnen" om een vertegenwoordiger face-to-face te spreken via een video call.  

Als je hebt ingeschreven en tot de secundaire doelgroep behoort kun je niet direct sessies kiezen. Je krijgt binnen enkele dagen een e-mail om je sessies te selecteren.

Zoom is een gratis online platform voor videoconferenties.

Nee je hebt geen Zoom account nodig om te kunnen deelnemen. 

We raden aan om de Zoom-client te downloaden om deel te nemen, maar dat hoeft niet. Je kunt een Zoom link namelijk openen in je webbrowser.

Binnen enkele dagen krijg je toegang tot je persoonlijke event omgeving.

Je kunt daar onder andere:

  • Het volledige programma bekijken
  • Je persoonlijke agenda bekijken
  • Sessies bijwonen via een videolink
  • De virtuele stands van sponsoren bezoeken om een 1-op-1 gesprek aan te knopen met een vertegenwoordiger
  • Netwerken met andere bezoekers en 1-op-1 meetings inplannen

 

Het volledige programma kun je onder het tabblad Agenda vinden.

Onder het tabblad Mijn Agenda kun je jouw persoonlijke programma terugvinden met o.a. de gekozen sessies.  

Ja dat kan! Klik op het tabblad Netwerken in je persoonlijke event omgeving en zoek naar potentiële connecties. Is je interesse gewekt? Stuur dan een verzoek voor een face-to-face afspraak in een virtuele meeting room.